
Grupa Saint-Gobain je oduvijek znala kako se obnoviti i modernizirati, a istovremeno ostati vjerna svojim vrijednostima. Grupa je predstavila svoj novi identitet koji u sebi sadrži poveznicu sa povijesnim logom (lukovi mosta Pont-à-Mousson su i dalje prepoznatljivi), ali i sa novom strategijom koja se temelji na građevinskom tržištu. Novi logo je pun pokreta: siluete zgrada prikazane su u eksploziji boja, što znači da je Saint-Gobain nakon više od tri stoljeća postojanja, dinamičniji nego ikad.
Novi logo je odraz strategije Grupe, te je usklađen s današnjim komunikacijskim izazovima.
'Digitalna tehnologija mijenja način komunikacije s našim kupcima. Do sada smo naglašavali decentralizirani pristup Grupe temeljen na globalnom prepoznavanju naših brendova od strane profesionalnih kupaca. Danas, Grupa se želi više približiti krajnjim korisnicima širom svijeta, ljudima koji žive u zgradama u kojima se koriste naša rješenja. Da li su ljudi kod kuće, na poslu ili u pokretu, Saint-Gobain materijali doprinose individualnom blagostanju, te našoj kolektivnoj budućnosti. Koja je naša misija? Stvoriti izvrstan životni prostor i poboljašati našu svakodnevnicu' – Pierre-André de Chalendar, predsjednik i glavni izvršni direktor Saint-Gobain Grupe.
Novi logo je odraz strategije Grupe, te je usklađen s današnjim komunikacijskim izazovima.
'Digitalna tehnologija mijenja način komunikacije s našim kupcima. Do sada smo naglašavali decentralizirani pristup Grupe temeljen na globalnom prepoznavanju naših brendova od strane profesionalnih kupaca. Danas, Grupa se želi više približiti krajnjim korisnicima širom svijeta, ljudima koji žive u zgradama u kojima se koriste naša rješenja. Da li su ljudi kod kuće, na poslu ili u pokretu, Saint-Gobain materijali doprinose individualnom blagostanju, te našoj kolektivnoj budućnosti. Koja je naša misija? Stvoriti izvrstan životni prostor i poboljašati našu svakodnevnicu' – Pierre-André de Chalendar, predsjednik i glavni izvršni direktor Saint-Gobain Grupe.